Vi använder cookies för att göra din upplevelse på vår sida så bra som möjligt. OK

Service du kan lita på

Vår serviceplanering upprätthåller driften och hjälper dig att få ut det mesta möjliga av dina truckar, oavsett märke. På så sätt kan du planera din verksamhet med fullständig trygghet. Vi kan hjälpa dig att skräddarsy en serviceplan efter dina specifika behov eller också kan du välja ett av våra två servicepaket.

Toyota Service Concept

Som kund till Toyota är dina behov vår prioritet och det är därför vi är så passionerade när det gäller service. Värderingarna vi tillämpar i vår service är strukturerade enligt Toyota Service Concept (TSC). TSC beskriver hur vårt serviceerbjudande hjälper dig att få ut det mesta möjliga av din verksamhet.

 

"Serviceteknikern som regelbundet kommer på besök är professionell och mycket effektiv. Han är en fantastisk, kundinriktad tekniker som fyller mig med tillförsikt om att trucken kommer att vara tillbaka i drift så snart som möjligt. Han är en tillgång för din verksamhet."

Mer om Toyota Service Concept >

Felanmälan/Service

Hur kunder värderar oss

Vad är viktigt för våra kunder?

Genom en erkänd metodik utreder vi vad som är viktigt för våra kunder och hur väl vi motsvarar deras förväntningar: Net Promotor Score ger oss ett riktmärke om vår prestation.

 

Eftersom service är en betydande differentiator är det viktigt för våra kunder att vi får reparationer gjorda snabbt, att vi får saker och ting rätt första gången och att vi ser till att reservdelar är tillgängliga när de behövs.

 

Varje månad samlar vi in över 1500 kundenkäter, vilket ger oss möjlighet att fortlöpande förbättra vår service. På detta sätt kan vi hjälpa våra kunder att öka produktivitet och kontrollera kostnader. 

0
Servicetekniker
0h
Leverans av reservdelar var som helst i Europa
0Miljoner
Serviceuppdrag per år
0%
First time fix rate
0
Net promoter score

Alltid nära dig

90 % Fix vid första besöket

Vad du alltid får

  • Full öppenhet och inga dolda kostnader
  • Ackrediterade tekniker
  • Full servicehistorik

Som standard innefattar varje Toyota serviceplan: transparent service utan dolda kostnader, ackrediterade tekniker, snabb svarstid och full servicehistorik.

Ladda ned servicebroschyr
Vi tar hand om alla dina servicebehov för de högsta nivåer av operativ prestanda och driftstid.

Full service

  • Maximal prestandanivå
  • Stilleståndstäckning
  • Förebyggande underhåll

Vi tar hand om alla dina servicebehov för högsta möjliga prestanda och drifttid. Full service innebär att vi tar hela ansvaret med förebyggande underhåll, stilleståndstäckning, samt reservdelar som behövs för service och stilleståndsreparationer.

Förebyggande underhåll

  • Undvika oplanerade stillestånd
  • Maximera säkerhet
  • Sänka risk- och reparationskostnader

Undvik oplanerade stillestånd och dyra reparationer. Vi tar ansvaret för att underhålla dina truckar enligt en avtalad serviceplan och säkerställer att de uppfyller alla säkerhetskrav.

Kontakta oss

Du kanske också gillar

I_Site ansluter din maskinpark.

I_Site Fleet Management

I_Site kopplar upp din maskinpark, samlar in data, ger dig en översikt över vad som händer och talar om hur du kan optimera din verksamhet.

Läs mer >

Klocka som visar hur vi jobbar med service.

Toyota Service Concept

Vi uttrycker vår passion för service med Toyota Service Concept, ett strukturerat tillvägagångsätt för att optimera våra tjänster. 

Läs mer >

BT Optio L-serien används frekvent vid hantering av snabbrörliga konsumtionsvaror

Vårt produktutbud

Ta en titt på hela vårt sortiment av truckar som inkluderar skjutstativtruckar, staplare, smalgångs- och motviktstruckar, lyftvagnar, låglyftare och automatiska truckar.

Läs mer >

Toyota Production System

Toyota Production System

Vår produktion präglas av lean-ideologin och vi arbetar enligt ett "pull system", vilket innebär att vi endast producerar mot order.

Läs mer >